Mapa de Fallos de CMC Markets
El siguiente mapa de fallos muestra las ubicaciones más recientes en todo el mundo donde los usuarios de CMC Markets informaron sus problemas e interrupciones. Si tiene un problema con CMC Markets y su área no aparece en la lista, asegúrese de enviar un reporte a continuación.
El mapa de calor anterior muestra dónde se agrupan geográficamente los reportes más recientes enviados por usuarios y de redes sociales. La densidad de estos informes se representa mediante la escala de colores, como se muestra a continuación.
Usuarios de CMC Markets users afectados:
CMC Markets es una empresa con sede en el Reino Unido que ofrece comercio en línea de acciones, apuestas diferenciadas, contratos por diferencia (CFD) y divisas en los mercados mundiales. CMC tiene su sede en Londres, con centros en Sydney y Singapur. Está listada en la Bolsa de Londres.
Lugares Más Afectados
Reportes de fallos e interrupciones de los últimos 15 días se originaron desde:
| Lugar | Reportes |
|---|---|
| Kingston, ON | 1 |
| Sydney, NSW | 1 |
Discusión comunitaria
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Tenga cuidado con los "números de soporte" o las cuentas de "recuperación" que se pueden publicar a continuación. Asegúrate de informar y votar negativamente esos comentarios. Evite publicar su información personal.
Reportes de Fallos de CMC Markets
Los últimos problemas e interrupciones reportados en social media:
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Dre_Aviation
(@DreAviation) reportó
@CalumKemp @CMCMarkets I managed to login just now, please try again... as usual no updates from CMC....
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amanda sweeney
(@amanda57a) reportó
@CMCMarkets issues with your site again.. why am I being logged out literally everytime I leave page even a few seconds to open/check a different browser?
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The Divergent Trader
(@TraderDivergent) reportó
@Themast29295636 @CMCMarkets Yeah no problems, glad I can help stop others from losing money too!
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amanda sweeney
(@amanda57a) reportó
Anyone using @CMCMarkets be very careful money has gone missing when I have made withdrawal last 48 hours.. and other refused.. no attempt to contact me and explain. Taken 2calls for a "we have issue with card company" reason and still money not accounted for...
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Julian Edwards
(@jheprivate) reportó
@CMCMarkets @OptoCMC Are you able to direct me to someone at CMC Markets, who could help me have some replies to these questions? Regards
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Gary Kay
(@gkgk2222) reportó
@CMCMarkets Is there a problem on the platform?
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Gurpreet Kaur
(@g_kaursandhu) reportó
@CMCMarkets Worst experience, just getting an account on your platform. 2 months to verify???? You guys should do better
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Omar Corona
(@Omar12346459) reportó
@CMCMarkets Are you serious there's no cancel or amend option online if you make a mistake while placing an order? I just lost money in the most stupid way today. I added a wrong number but I noticed right away. I wanted to amend it just to find out there's no option online...
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Vitalijus Ryzenok
(@vryzenok) reportó
@CMCMarkets Please help, Samsung, Android, your app crashing. Works ok on PC desktop, but app not working.
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blue market guru
(@techtrader33) reportó
@CMCMarkets are you working on restoring the user data sources, can we have an estimate of time how long this will be down please?
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One Trade From Zero
(@DeanThompson777) reportó
@CMCMarkets Problem back: Got logged out by platform -- when logged back in "User Data Unavailable" (same problem as 6 hours earlier so was it resolved or not?).
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One Trade From Zero
(@DeanThompson777) reportó
@CMCMarkets @CMCMarketsAusNZ P.S. It would be a good idea when there is a known problem that you send an SMS to all customers so they know you're aware of the problem and provide an ETA for resolution 1/2
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Qamar Hussain
(@Qamar12Hussain) reportó
@CMCMarkets i use this platform & it really could do with more simplification, better matrix output in terms of trader performance & greater drilling down of performance on various currency pairs oh, & can you look at your holding charges, surely they can be reduced for loyal platform users?
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One Trade From Zero
(@DeanThompson777) reportó
@CMCMarkets @CMCMarketsAusNZ -- if this situation follows the same procedures as prior problems there will be no status updates and we have to just keep waiting and trying to log in and out until resolved.
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Chris Kelly
(@Chris_Kelly94) reportó
@CMCMarkets Your platform is down. Pls fix